deze trouwens gezien?

Mon Nov 15 10:03:27 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Met alle kritiek op de toon en invulling door anderen,

Mark,

Wordt het dan ook hoog tijd dat iedereen zich op zijn toon en met zijn invullingen uitspreekt.
Wie zwijgt stemt wellicht niet toe, maar wegkijkend en langs de zijlijn schreeuwend hoe anderen in het veld het wel doen is niet alleen niet fraai, maar ook nogal laf en nogal zinloos.

Nu spreekt in feite alleen Aboutaleb zich helder uit, naast de eerdere die altijd de verkeerde toon zouden aanslaan. Aboutaleb wordt zwaar bedreigd en beveilgid, zijn gezin is ondergedoken. Een PvdA-wethouder in Amsterdam. Niemand hoor ik nu het lef hebben hem openlijk te demoniseren en de schuld van van alles en nog wat te geven.

Tijd voor openheid en niet-partijgebonden gelijke monniken en kappen, lijkt mij.

Fritz