Hirsi Ali roept derde feministische golf uit: kwalitatief

Sat Nov 13 17:02:59 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mijn voorspelling:

Aboutalebs openbare oproep aan alle moslimvrouwen
om publiekelijk mee te gaan doen, als moeders en vrouwen,
wordt door hen beantwoord,

en Aboutaleb heeft het huidige angstige klimaat
goed en positief gebruikt,
niemand valt zich een buil aan zijn woorden,
en een emancipatorische doorbraak wordt een feit.

Hij slaat naar allen de juiste toon aan,
niemand voelt zich bedreigd,
wellicht op Cohen en de theedrinkende mannenleiders na.

De volgende emancipatorische slag zal het bezoek
van Aboutaleb met de koningin zijn,
aan stadion Arena,
waar de eerst komende eerst malende,
van alle jaarlijkse slachtoffers van straatterreur en -geweld,
eindelijk allemaal persoonlijke aandacht krijgen.

Helaas kunnen er maar 50.000 ofzo in,
maar vervolgavonden worden graag georganiseerd.

Het ondergedoken gezin krijg natuurlijk een ereplaats.

Fritz