Re: Kabinetsbeleid NL in België verboden

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Nov 10 19:54:14 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gadverdamme zeg, je weet hoe ik over ASDO denk maar zelfs ik wil en kan ze
niet vergelijken met het Vlaams Blok, en jij bent er blij mee, anders
schrijf je geen eindelijk. Had jij het in een vorig mail over het een hekel
hebben aan mensen zwart te maken?
Hier wordt ik nu kotsmisselijk van, je weet of niet waar je het over hebt,
of je bent ras racist.

Dat het kabinetsbeleid dat nu eindelijk het programma van Pim en het Vlaams
Blok uitvoert, net in België verboden is, althans de partijnaam  die dat
programma schreef. Denken en stemmen blijft toegestaan.

Ik mis nog de excuses van het kabinet en andere partijen die nu de
voorstellen van Pim uitvoeren en ondersteunen, evenals het betreuren van hun
ontkenning van de analyses die ze nu ineens hebben overgenomen.

Misschien hier een tijdje een verbod van de staats- en levensgevaarlijke
PvdA, VVD, D66 en GL invoeren? Of mea culpa door het stof?
Maar dan wel herstelbetalingen uit hun eigen portemonnees!
Het CDA en de SP deden niet mee aan het ontkennen van de analyses en
noodzakelijkheid van het huidige beleid.

Fritz

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SIGNOFF D66
Het on-line archief is te vinden op: