Buttiglione in Netwerk N1

Wed Nov 10 19:38:05 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Niet genoeg, dus wel? Dat vroeg ik, Ellen  :)

Ik ken het systeem al 25 jaar.
Dus ik snap hem wel joh, dat is de pest:
Huichel je niet, verberg je niet wat onwelgevallig is, dan lig je eruit.
Was je elkaars handen niet, dan ben je dus onbetrouwbaar, voor de gecorrumpeerden.
Ik ken het van binnenuit, net als Hein. Bedek je partijbelangetjes lees Thom niet: doei.

Journalisten en columnisten die censuur om de gevestigde partijen uit de wind te houden weigeren: exit.
Zelfs Felix Rottenberg werd door PvdA-journalisten bij Nova weggepest.
Kranten zoals het NRC hebben alle kritische journalisten en columnisten ontslagen.
Er staat nauwelijks iets interessantes meer in, behalve stapels leugens en verdraaiingen om eigen straatjes schoon te vegen.
Journalisten en columnisten hebben net als rechters en advocaten en vakbondsbestuurders en politici dubbelfuncties en gemengde belangen.
De vrienden van Theo verhaalden gister hoe ze zijn ontlsag bij AT5 toen vierden.

Zelfs de militaire dienst die niet meer bestaat werkte zo. Je zou moeten weten welke moeite ik heb moeten doen om gewoon erin te komen als officier. Omdat iklid van de SP was en dus staatsgevaarlijk, werden oproepen voor de officiersselectie door veiligheidsfunctionarissen eruit gelicht. En daarna medische gegevens omgedraaid. Kost altijd veel moeite om eerlijke mensen zoals Buttoglione te vinden die "foutjes bedankt" weer herstellen. Of een eerlijke CDA-er die bevestigt wat niet-naievelingen weten: let op de soldatenvakbond wordt nog afgeluisterd.

Dat te doorbreken, evenals het monddood maken van moslimjongeren door politiek en media, is de belangrijkste vooruitgan die we moeten boeken nu alles zo overhoop lijkt te liggen. Het machstmisbruik doorbreken. Of het nu gaat om de bouwfraudes die massaal niet vervolgd wordne of wat dan ook.

Fritz