Oorlogsdebat weer dagen uitgesteld

Tue Nov 9 09:32:30 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeker Henk,

Ik schaam me natuurlijk diep tzo vaak hardop te denken, met de
gedachtenpolities ook nog op de hielen. Maar je hebt helemaal gelijk! En we
komen er wel...

Iedereen zoekt naar manieren, satire is helaas nog bijna het enige dat
werkt, in een land zonder debatcultuur, waar we niet meer gewend zijn scherp
te discussiëren zonder Anne Frank-verwijten.

Benieuwd wat jij van Kuitenbrouwers droge opsomming vind.
Repressie van 'ontoelaatbare' ideeën en niet ingrijpen bij bedreiging en
geweld.

Nederige excuses nogmaals Henk, matiging is...

Fritz