Vrijheid van meningsuiting of beledigen.

Tue Nov 9 09:23:17 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben het helemaal eens Ger met je kritiek op de segregatie.

De Belgen verklaarden anders dan in Nederland geen enkele aanwijzing te
hebben uit al hun onderzoek voor elementen zoals Volkert of Mohammed B.

Je blijft consequent weigeren vragen over de inconsistenties in jouw betogen
te beantwoorden. En ipv daarvan fantaseren over wat anderen niet zeggen en
denken, schijnbaar correct door halve waarheden en uit hun context gehaalde
citaten te vermengen met je eigen fantasieën, de reden waarom elke serieuze
discussie met jou ontspoort in teklstanalyses van jouw onjuiste beweringen
over wat anderen niet zeggen en vinden.

Nog steeds vind ik onze discussies van groot belang, en jouw inhoudelijke
bjdragen uiterst relevant. Ook als ik het op onderdelen hartgrondig oneens
ben. Ik hecht eraan het eens te worden waar we het oneens zijn, erg he?
Zonder gescheld en belachelijk maken. Jammer he?

Fritz