Tekst brief moordenaar Theo van Gogh

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Nov 8 21:57:53 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sat, Nov 06, 2004 at 10:10:29PM +0100, Henk van Lingen wrote:

> Is er een kenner op de lijst? Waarom lopen de versnummers in deze
> Soerahs steeds 1 nummer scheef met mijn exemplaar (i.e. de vertaling van
> de Ahmadiyya Gemeenschap)?

Hm, in mijn exemplaar is vers 1 steeds de standaard frase 'In naam van
Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.'
Maar opzoek naar een normaal exemplaar dus...

(versnummers opschuiven, 't is potdorrie nog erger dan de nieuwe
bijbelvertaling)

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |