Reflectie bij een moord

Fri Nov 5 23:07:20 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jongens jongens,

Theo brengt een film internationaal uit, wijst op internationale connceties,
maar beseft ze niet? Politicis doen graag of ze slapen ja, maar maak van het
feit dat Theo zich niet liet weerhouden niet dat ie geen gevaren zag of
wilde zien, ook niet van dat ie het voor Ayaan gevaarlijker vond en
zichzelfgeen macht toedichtte, slechts het woord, en nou niet zeggen dat ie
niet begreep dat anderen dat woord juist anders schatten.Laten we niet
speculeren maarhet over het falen van de politiek hebben, beleidsmatig. Ik
vind het erg hoe die politiek buiten schot blijft (oops, niet bedoeld) en
alles afschuift, en fladdert van het en uiterste naarhet andere uiterste
zonder analyse en zonder deskundigen en betrokkenen te raadplegen. Ze doen
maar wat. Na het volgende incident wéér het omgekeerde dat ze eerst
verketterden.

Fritz