De brieven aan Theo en Ayaan

Fri Nov 5 02:12:31 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vind het trouwens ook nogal hypocriet hoe ernu geschrokken wordt.

Het is al zo lang bekend hoe sommige jongens denken en handelen, dagelijks gebeurt er al zo veel bedreigends en gewelddadigs, alleen moesten we het laten gebeuren van Wim Kok en anderen en was het zogenaamd gevaarlijk om gewoon te praten over de dagelijkse gevaren die we liepen op straat door jongens die zo denken. Niets nieuws.

Ikhad me echt een beetje op het verkeerde been laten zetten omdat de brief zo lang geheim gehouden werd, verwachtte dus iets nieuws. Ben dan ook erg gerustgesteld, niet over Wim Kok en Cohen enzo hoor, die blijven maar vragen aan mij en anderen niet wij-zij te denken,ik heb dat nooit gedaan zoals de meeste mensen, zij doen dat steeds, ook in andere politieke onderwerpen dan de leefbaarheid en terreur op straat, wat je wel en niet mag zeggen op straat en doen.

Nooit wordt het serieus genomen tot ze zelf eens ergens last van hebben. Goh wat schrikken ze dan zogenaamd.

Ondertussen mocht Theo al jaren nergens werken en schrijven behalve in Metro, de enige niet-Nederlandse krant in Nederland. Het niet serieus nemen van mensen door regenten, welke mensen ook, dat badinerende, bevooroordeelde, in eigen kiezers belangetjes vijanden uitschakelen door ze verdacht te maken. De onkunde en onwetendheid uit onwil.

Ondertussen mogen "wij" het gewoon opknappen op straat, met moslims en anderen, en zij maar blaten dat we niet racistsich moeten worden vanuit hun villa's ver weg, zelfs die Rosenmoller was naar Zeist vertrokken. En nu weer Wilders zwart maken, was vanavond op tv, zei gewoon 1+1=2, als je uitwassen niet aanpakt hebben alle moslims daar last van. En dat is altijd al zo geweest. Lijmen met subsidies om stemmen te houden ipv ze serieus te nemen.Als je cynisch bent denk je ze willen moslims ook arm en kansloos houden, anders waren de PvdA en GroenLinks zo klein hier in Amsterdam.

Fritz