D66 over moord op Theo van Gogh

Thu Nov 4 21:48:10 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Google levert nogal wat op als je Wim Kok en zijn wij zij denken opzoekt.
Heb zijn wij-zij WAO met 100% leeftijdsdiscriminatie vanaf 15 jaar aflopend
tot 65 jaar naar 0 tegen zij betalen wij wel dezelfde premie natuurlijk maar
niet eens opgezocht.

Best gevaarlijk dat wij-zij denken van Wim Kok eigenlijk.