Theo van Gogh vermoord: Theo was een fascist

Tue Nov 2 14:09:54 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ga een stapje verder...

Diegenen die de "joden" van vandaag als minderwaardig en onfatsoenlijk
bestempelen,
hun die ster opplakken, en monddood willen maken,
leggen de rails, en brengen de treinen op gang,
die dan gaan rijden, als iemand eens de daad bij het woord voegt,
zoals dan altijd ooit gebeurt.

Het sluipt geleidelijk maar steeds sneller en sterker onze samenleving in,
het aan banden willen leggen van de vrijheid, van de meningsuiting,
het bij de naam noemen mogen van de dingen,
van het aangeven van straat- en gezinsterreur,
en andere misdaden tegen de menheid.

Degenen die anderen om hun mening als minderwaardig bestempelen
én het begrijpelijk noemen dat wie misstanden aanklaagt,
degene is die de misstanders provoceert, en dus onfatsoenlijk is,
scheppen het klimaat waarin mensen denken dat monddood maken,
desnoods (mond)dood normaal is,
had de (mond)dode maar zijn mond moeten houden,
moeten onderduiken als Anne Frank zonder zich
of zijn aard en mening te laten verraden.

Fritz