Moslimfundamentalist vermoordt filmer Theo van Gogh

Tue Nov 2 13:54:25 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat zou mij niet verbazen,

En het ware mij lief dat de Volkerts ipv vroeger de communisten in de gaten
gehouden worden, en worden aangepakt, zoals nu ook de potentiéle
terroristen.

Ongeacht geloof en ethniciteit:
wie anderen monddood wil maken is staatsgevaarlijk,
én een bedreiging voor de vrijheid en de democratie,
en het wel en wee en dus ook letterlijk het leven van Mensen.

Fritz