Theo van Gogh vermoord

Tue Nov 2 13:51:36 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben het met je eens dat niemand zwart-wit zou moeten denken,

Maar het gaat erom of iemand monddood gemaakt wordt of niet,
of anders maarhelemaal dood.
Niet een mening provoceert, welke mening ook.
Maar het monddood maken provoceert en schendt,
van wie en hoe dan ook.
Dát vuurtje moet je niet opstoken.

Fritz