greencard

Antid Oto trotsky at HOME.NL
Mon May 31 21:20:39 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou nou, ú bent weer aardig op dreef op een druilerige 2e Pinksterdag.
U weet nog de betekenis van Pinksteren? Ik heb blijkbaar een gevoelige
snaar geraakt, en dat voor een proletarische pseudo-intellectueel..
..en dan is óók nog het weer niet goed.

Excuseer, maar ik zie er weinig heil in. Het is wéér een papieren
oplossing, ideaal om nog meer Europese regel- en registratiezucht te
veroorzaken. Er worden allerlei kunstmatige scheidingen opgeworpen,
goedkope arbeid vs dure autochtone arbeid, economische vluchteling vs
arbeidsmigrant, kenniseconomie vs geen-kennis-economie..

Is de Greencard nou zo'n success gebleken in de VS? Daar stromen
dagelijks nog altijd honderden arme Mexicanen de grens over, om zonder
Greencard in de illegaliteit te verdwijnen. En klassejustitie, daar doen
ze in de VS niet aan nee.

Als lid van de F.I. ben ik grenzeloos voorstander van open grenzen, en niet
voor een Fort Europa met een greencard als entreekaartje voor 'goedkope'
arbeidskrachten die uitgebuit gaan worden door louche werkgevers en
uitzendbureau's.

U krijgt de Rode kaart.

Antid