greencards

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Mon May 31 22:42:17 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

J-Pax wrote:

> Hoi, blij dat het eindelijk eens doorgezet wordt.
>
> Heb het de vorige regering ook al gemaild, incl. de grootste partijen, is in
> vele bureauladen blijven liggen, zeker na de val van de regering, Femke
> Halsema heeft het ook nog eens bepleit tijdens het t.v.-debat tijdens de
> verkiezingen, ook niks meer van gehoord, na de verkiezingen.
>
> Long overdue.

Wees niet te vroeg blij, het ene plan is het andere niet. Wat ik in het
persbericht wat Jasper postte las verschilt nogal van jouw visie geloof
ik. Maar de tijd lijkt er wel rijp voor, op pvda.nl, zie link
http://www.google.nl/search?q=greencard+pvda&btnI=I%27m+Feeling+Lucky
staat er ook een artikel (o.a.) over een greencard systeem (n.a.v. een
pvda-rapport).

Wat je verder beschrijft over het beloningsnivo van mensen met een
greencard maakt duidelijk dat het nogal een ingewikkelde materie is, dat
moet ik nog eens rustig tot me door laten dringen.

Overigens begreep ik dat Erik Meijer van de SP zich als EP-lid nogal het
lebbes gewerkt had, je kunt in je eentje niet alles natuurlijk.

[knip]

Bart Meerdink