Versneld bergafwaarts?

Mon May 17 20:55:23 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On maandag, mei 17, 2004, at 16:41 Europe/Amsterdam, Hein van Meeteren
wrote:

> Mag ik hieruit, voor het oog van deze discussiegroep, concluderen dat
> u me toestemming geeft het geld te besteden naar goeddunken van de
> meerderheid van het bestuur, binnen de statutaire begrenzingen?

Deze mailingist (discussiegroep?) heeft talloze malen
aangegeven verschoond te willen blijven van de
perikelen rond DB.NL. Zelf vond je ook steeds dat
die kwestie hier *niet* thuis hoorde.

Kun je me dan eens uitleggen waarom je nu een
groep die niets met die hele affaire te maken schijnt
te willen hebben aanroept als getuige bij je zoveelste
poging om een ander verantwoordelijkheid te laten
dragen voor de puinhoop die jij zelf hebt aangericht?

> Het zou de zaak aanzienlijk eenvoudiger maken.

Het zou allemaal veel eenvoudiger zijn als je nu gewoon
eens las wat ik hier al over te berde heb gebracht.
(Naar de rechter, de opheffing voordragen voor
vernietiging, en verder maar beschaamd je mond
houden over de hele afffaire.)
Is dat nou zo moeilijk?

> [rest van uw liederlijke getier geschrapt]

Wie niet tegen de hitte kan moet niet schrappen,
maar moet zich gewoon niet in de keuken begeven.

Erik vdMb