Versneld bergafwaarts?

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon May 17 19:33:33 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein, je hebt helemaal gelijk. Volgens mij ziet de fractie het
waddenstandpunt uit het verkiezingsprogramma gewoon als een 'foutje' van
het congres en heeft men niet het geduld (om een of andere reden) om dat
foutje bij de volgende verkiezingen op een nette wijze recht te zetten.
Maar hoe je het ook wendt of keert, het blijft gewoon kiezersbedrog.

Groeten,
Mark Giebels.