Versneld bergafwaarts?

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon May 17 21:41:51 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 20:55 17-05-2004 +0200, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Deze mailingist (discussiegroep?) heeft talloze malen
>aangegeven verschoond te willen blijven van de
>perikelen rond DB.NL. Zelf vond je ook steeds dat
>die kwestie hier *niet* thuis hoorde.

Lieve schat, dat ís ook zo. Het hóórt hier niet thuis! Maar aangezien u een dwangmatige behoefte hebt steeds opnieuw alhier uw diepe verdriet en teleurstelling te etaleren omtrent uw verlies rond de opheffing van db.nl, kom ik u tegemoet!! Het is ook nooit goed!

>Het zou allemaal veel eenvoudiger zijn als je nu gewoon
>eens las wat ik hier al over te berde heb gebracht.

Mijnheer u zeikt al jaren en jaren over uw frustraties met db.nl, uw verhaal hebt u reeds honderdtwintig maal in alle toonaarden aan eenieder die het horen wil verteld. En nog steeds hebt u ongelijk. Het moet moeilijk voor u zijn.

>(Naar de rechter, de opheffing voordragen voor
>vernietiging, en verder maar beschaamd je mond
>houden over de hele afffaire.)
>Is dat nou zo moeilijk?

Gans niet. Het gebeurt alleen niet. U zal dat als feitelijkheid moeten accepteren. Zoiets schijnt het realiteitsprincipe te heten in de door u zo verfoeide Freudiaanse psychologie.

>Wie niet tegen de hitte kan moet niet schrappen,

Haha, in MIJN keuken wordt geschrapt en gesneden, geraspt en gemalen, gemarineerd en gehakt, maar dat is dan ook een keuken van meerfdere sterren, en niet de ranzige snackbarkeuken waar u uw onwelriekende frikandellen in de ranzige olie kwakt....

>maar moet zich gewoon niet in de keuken begeven.

Niet in uw gelig uitgeslagen olieverwalmd hok dat, verborgen voor elke keuringsdienst van waren en elke Michellin keurcommissie, voor keuken moet doorgaan