onderhuur

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Sat May 15 16:51:26 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een kliklijn beginnen is redelijke onzin, en weet je waarom?
omdat elke instantie allang al weet hoe het in elkaar steekt, dus een
kliklijn is
camouflage voor verzonnen moedwillige naieviteit.
Trouwens geen amsterdamse politicus die zich aan het onderwerp onderhuur zn
fikken wil branden. Met de grootste moeite kunnen wat euro'tjes losgeweekt
worden voor een onderzoekje, die wel zo summier moet blijven zodat ie
onmiddelijk onderuit gehaald kan worden

Waar het mij omgaat en dat is met alles waarbij je een markt wilt
beinvloeden misbruik en misbruikkansen en misbruik onderkenning
een steevast onderdeel van politieke discussies moet worden.
Effectiviteit van beleid (urgentie ,voorrang, doelgroepen, etc etc) smoort
in Amsterdam en waarschijnlijk ook in Utrecht al jaren
door massaal misbruik en een systeem wat zichzelf in stand houdt.  Dat is
ook logisch want hoe kom je anders als student amsterdam in, niet
door de verzinsels van de sociaal democratie maar door vriendjespolitiek en
putten uit privécontacten

gr, louis