AEL en Vlaams Blok?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri May 14 13:45:22 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Democs,

Kreeg gister van een vriend een audio van Radio-1 waarin Theo van Gogh
schold op Dittrich, 13 mei. Ging over een forum van Dittrich met de
AEL-voorzitter. Van Gogh: dat Dittrich ueberhaupt met die man aan tafel
wilde zitten, en, hij was heel poeslief tegen de AEL-leider nadat Van Gogh
was bedreigd na diens uitroep dat Djaja de "pooien van Allah" was. Van wat
ik hoorde moest ik Van Gogh toch wel gelijk geven...

Ik ben nieuwsgierig: gaan D66-corifeeen ook achter een tafel zitten met
andere fascisten? Bijv. het Vlaams Blok. Ook racisten, homohaters, afgezien
van het vrouwenmeppen, antisemitisme en heidenen uitdrijven etc.

Henk Vreekamp, Utrecht