Rapport: Versneld bergafwaarts?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri May 14 14:11:38 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wel Erik,

Je manifesteert je nu ineens als hedonist - zo van, kan me niet verdommen
wat er gebeurt. Hoe kom ik op deze gedachte? Wel je noemt Marc Fluks ineens
'calvinist'. Een milieukwestie naar een religieus platform slepen, valt op.
Heb je aandelen in Shell? [Ik hecht namelijk iets meer waarde aan
economische motieven]

hv,u
------