'Die JahJah van jou is een man met een mening.'

Wed May 12 13:09:51 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On woensdag, mei 12, 2004, at 12:12 Europe/Amsterdam, Hein van Meeteren
wrote:

> Ja leuk he.

Zeer. Hoe meer mensen kunnen lezen wat voor
moreel defecte clown u bent hoe beter.
Ik las dat de eerste opzeggingen al binnen zijn.

> ik had het ook al op het forum geplaatst als 'een oefening in
> schelden".

Waarom niet gewoon de waarheid opgebiecht,
en uw partijgenoten even gemeld dat u weer
eens te veel op het toetsenbord had zitten
rammen? ("Drinkt u weer?")

> Theo van Gogh vindt het leuk om mensen uit te nodigen te schelden,
> en dat vind ik nou een leuke prikkel.

Heeft u voor schelden nog een prikkel nodig?

> Want dan kan je een beetje oefenen op mensen die het opportuun vinden
> de Islamitische medemens stelselmatig als 'geitenneukers' neer te
> zetten.

Die meneer Jahjah van u kan er zelf ook wat
van. Die maakt iedereen die het niet met hem
eens is uit voor 'racist'. (Zoals u personen die
het niet met u eens waren indertijd voor
NSB-er uitmaakte of met de SS vergeleek.)

Erik vdMb