'Die JahJah van jou is een man met een mening.'

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed May 12 12:12:48 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 11:13 12-05-2004 +0200, Erik van den Muijzenberg wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Wekenlang hoorde ik niets van hem, en hoe gaat dat, je gaat je
>dan toch afvragen: hoe zou het met onze kleine schreeuwerd
>zijn? Leeft hij nog? Drijft de woonboot nog? Heeft de arme man
>het misschien zo druk met de vereffening van de hem zo
>regentesk-chaotisch bestuurde stichting, dat hij in het geheel
>niet meer aan schrijven toekomt?
>
>Maar Hein van Meeteren lijkt weer helemaal terug. Zie:
>
>http://www.theovangogh.nl/aboujahjah_2.html

Ja leuk he. ik had het ook al op het forum geplaatst als 'een oefening in schelden". Theo van Gogh vindt het leuk om mensen uit te nodigen te schelden, en dat vind ik nou een leuke prikkel. Want dan kan je een beetje oefenen op mensen die het opportuun vinden de Islamitische medemens stelselmatig als 'geitenneukers' neer te zetten.