'Die JahJah van jou is een man met een mening.'

Wed May 12 11:13:31 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wekenlang hoorde ik niets van hem, en hoe gaat dat, je gaat je
dan toch afvragen: hoe zou het met onze kleine schreeuwerd
zijn? Leeft hij nog? Drijft de woonboot nog? Heeft de arme man
het misschien zo druk met de vereffening van de hem zo
regentesk-chaotisch bestuurde stichting, dat hij in het geheel
niet meer aan schrijven toekomt?

Maar Hein van Meeteren lijkt weer helemaal terug. Zie:

http://www.theovangogh.nl/aboujahjah_2.html

met: