Gemeente Amsterdam knoeit met waarde huis: Valsheid in Geschrifte ?

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Tue Mar 30 01:30:43 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Van lenny,

Zou het niet mooi zijn als marc aan het eind van het liedje zijn onkosten,
zijn tijd, en vooral de stress op de gemeente zou kunnen verhalen. Er is dan
een mogelijkheid dat de overheid wat minder vlot klaar zou staan met de
boete's en wat beter/eerlijker/en vooral doordachter beschuldigingen uit.
Persoonlijk ervaring:
Een dwangbevel en een openbare verkoping met datum voor een geheel
ONRECHTMATIGE schuld van minder dan Euro 240,-

Dat het niet om incidenteele gevallen gaat bewijst deze kleine ietwat
elitaire lijst wel!!!

Bah...

MSN Search, for accurate results! http://search.msn.nl