Maandagmorgengedachten

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Tue Mar 30 01:18:22 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Van lenny,

Errug druk dus weinig tijd om te reageren.

Natuurlijk heeft nederland al jaren Razzia's in de vorm van 120
politieagenten en verkeersfuiken waar je schuldig bent tot bewezen
onschuldig.
De razzia waar henk nu van spreekt is afgekeken eerst van het duizendjarig
rijk, en daarna van de DDR. Die, toen ik daar nog weleens naartoe ging met
de auto, dezelfde maniakale snelheidscontroles hield om de Oostduitse kas
van de o zo nodige westmarken te voorzien...

Zoals Fritz al opmerkte het rechtssysteem in Nederland klopt van geen kant
en het zal ook nooit wat worden met een tweede kamer die uit ambtenaren
bestaat.
Mijn geluk met Pim was hetzelfde geluk dat de mensen in California momenteel
beleven met Arnold. Die bleef in ieder geval in leven...

Het probleem van de voute onroerend goed belasting (van Fluks) is gewoon
zoals de nederlandse overheid functioneerd. Ze gebruiken ook NEWS-speak.
Zoiets van we hebben een "Zorgloket" ingesteld. Niet om voor de burger te
zorgen maar om te zorgen dat we geen last van ze hebben.
etc etc.

yowsa
van lenny

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/