Brief aan Erik van den Muijzenberg (kopie aan D66 lijst)

Mon Mar 22 15:50:36 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On maandag, maa 22, 2004, at 15:12 Europe/Amsterdam, Ellen Vunderink
wrote:

> beetje flauw, deze laatste vraag

Daar denken we dan verschillend over.
Hein poneert wel van alles, maar dat wil niet
zeggen dat het juist is wat hij poneert Ellen.

> ik vind het steeds flauwer worden allemaal, erik

Ja, dat ben ik met je eens.
Zo verklaarde Hein gisteren dat iemand die niet
geaccepteerd was als participant toch belanghebbende
was bij de vereffening. Toen vroeg ik hem hoe dat dan zat,
en daar komt dan geen antwoord op.

Ook op mijn simpele vraag waarom Hein als ontbindingsdatum
opgeeft 23 november 2001, terwijl hij hier stelt dat de
ontbinding in november 1999 inging, komt maar geen
antwoord. Erg flauw.

Erik vdMb