openheidoverirak.nl

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Mar 22 06:14:19 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elegeert wrote:

 > Ten onrechte dus.

Nee, niet ten ontrechte. Je weet kennelijk niet wat je er
mee aan moet en schuift dan Hein maar naar voren. Niet
bepaald een onbekende move van je.

> Aangezien mijn mening er volgens u niet toe doet, ga ik
> op de rest van uw gedaas niet in.

Jawel hoor, maar vond die van een lagere orde dan de
grondwet zelf. Vandaar mijn scherts dat je mening er in die
zin niet toe deed. :)

Overtuigen dat het anders lag kon je me ook niet.

En probeer je nu mijn scherts op te pakken als reden om
verder maar niet meer op mijn "gedaas" (waar je het
kennelijk al mee eens bent) in te hoeven gaan?

Lekker makkelijk. :)

Henk Elegeert