Informatiemakelaars?

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Mar 17 11:41:02 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 11:18 17/03/2004 +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Een van de mensen die het indertijd
>totaal niet met mij eens waren, en die een vele malen
>optimistischer beeld *koesterden*, was een van de
>huidige deelnemers van deze lijst: Hein van Meeteren.

Goh, daar gaan we weer. Bien etonné de se trouver ensemble de nouveau.

In ieder geval pleitte ik in die voor vdM kennelijk zo opwindende dagen voor een "Overnet", een electronisch toegankelijk stelsel van websites en informatiebronnen, waarbinnen en waarmee snel overheids en andere publiek relevante informatie opgezocht kon worden. Ik zag wel wat in de toepassing van zoekmachines. Let wel, dit was in een tijd dat geen enkel kamerlid een website had, en de overheid een voor de burger ontoegankelijk papieren fort was.
Veel gelach werd mijn deel. Die Hein toch.
En kijkt thans eens om u heen....(maar we zijn er nog lang niet)

http://www.overheid.nl