Acht juni een Al-Qaeda aanslag in Nederland ?

Olav Lavell olavell at XS4ALL.NL
Mon Mar 15 18:10:10 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op ma 15-03-2004, om 17:33 schreef Henk van Lingen:

> Inderdaad. Net zo als ook 11 september al in the picture stond als
> hoofdprijs lang voor de verkiezing van Bush (in weerwil van Marcs
> contraterreur theorie).

In weerwil van? Ik zie niet in hoe dat met elkaar in tegenspraak kan
zijn. Integendeel.

> De vraag is nu wat dat precies zegt over  de reikwijdte en/of
> werkzaamheid van jou 'koekjes-bij-de-koffie' scenario.

Alles. En als ik het nog even moet herhalen: dat de spiraal van geweld
en contrageweld moet doorbroken worden.

De reden dat ik daar niet natuurlijk ook niet erg optimistisch over ben
is dat ik denk dat er een aantal gekken aan de knoppen zit op diverse
plekken in de wereld, die eigenlijk wel kicken op al dat geweld.

--
Met vriendelijke groet,
Olav.