Acht juni een Al-Qaeda aanslag in Nederland ?

Mon Mar 15 17:47:03 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ben je nou toch agnost, Olav,

Ik bedoel, geloof je ecth dat God iet bestaat of vind je het toch als een
agnost een zinloze vraag of je iets gelloft of niet... Ik denk er overigens
hetzelfde ocver en beschouw me maar als agnost,hoewel één van de definities
vat atheisme, de scherpste,me het meest aanspreekt en ik die zelf ook wel zo
beleef, tot het tegendeel bewezen is...

Grappig is dat mijn kerk zegt dat ik transponeer, God in Goedheid, ik denk
dat zij Goedheid in God transponeren. maar ik respecteer ze en kan met ze
meedenken en praten, God doet er dan niet toe, omdat ze open en respectvol
zijn ook naar atheisten en agnosten zoals ik... :)

Fritz