sichting of vereniging?

Mon Mar 15 12:53:01 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On zondag, maa 14, 2004, at 16:06 Europe/Amsterdam, Hein van Meeteren
wrote:

> Oeps...moet zijn 25 á 26....

Ja, hoeveel zijn het er volgens u nou geweest? 25, of 26?

Zal ik het zeggen? Als we op u afgaan - wat overigens
erg onverstandig is - dan *moeten* het er wel 26 zijn
geweest.

Immers, waren het er 25, dan werd mijn negatief advies
voldoende ondersteund om het in stemming te kunnen
brengen. Want ik had dat door vier medestanders laten
ondertekenen, en om het in stemming te laten brengen
waren eenvijfde van het aantal participanten genoeg.

Dus u toverde wat niet-bestaande participanten uit uw
hoge hoed op een wijze die de notaris "op zijn zachtst
gezegd nogal cryptisch" noemde, et voila: negatief
advies onvoldoende ondersteund - volgens u dan - en
niet in stemming gebracht.

Ik hou niet van dergelijke praktijken, ik begreep bovendien
de statuten wat beter dan u, en dit maakte mij dus
ongeschikt als medebestuurder van een door u
bestuurde stichting, dat heeft u deksels goed gezien.

Ik voldeed overigens geheel aan de wijze les die u een jaar
geleden gaf: "Blijf kritisch, weer waar je eigen belang
ligt en blijf altijd dwarsliggen en neem niet alles klakkeloos
aan." (http://www.climaxonline.nl/pm/d66.html)

Erik vdMb