bijna apathisch

Mon Mar 15 10:19:24 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik erger me net zo hard aan al dat directe "het zit zo en zo gekakel", Henk,

Ipv zuivere berichtgeving, hopeloos onze media...
Mijn Spaanse vrienden presenteren zich sober maar geschokt en verdrietig met
"Sin palabras" en dergelijke en doorleven de gevoelens, dragen een zwart
lintje of stemmen met de voeten... Maar wij zijn alweer alwetend...
blllll...

Fritz