De Maagd en de Hoer.

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Mar 13 13:54:44 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 13:25 13/03/2004 +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Je hebt de participanten bijvoorbeeld nooit verteld dat de
>stichting pas per 23 november 2001 in ontbinding
>is gegaan - ik kwam daar pas onlangs achter.

Vanaf het bestuursbesluit in november 1999 is de stichting in vereffening. Op dat moment houdt de stichting defacto op te functioneren, en moeten de ontbindingsformaliteiten (waaronder een bestemming voor het batig saldo) dejure worden afgewikkeld. Hoe wij, als voormalig bestuur, dat hebben opgelost met de KvK is niet uw zaak. That's all.
U hebt als voormalig particpant met die afwikkeling dus niets meer te maken.
U hebt overigens uw geld teruggestort gekregen, en u bent tweemaal, zonder dat we daar formeel toe verplicht waren, geconsulteerd over de bestemming van het batig saldo, hetgeen leidde tot gekrakeel tussen u en een andere belanghebbende (niet HvM, voor de goede orde).