rechtspersoon (was: spam)

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Mar 12 22:06:02 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Comorad, lid van het genootschap van de zwarte spin, zij die drie keer in
hun urine hebben gespuugd, twee keer het HIV vrije bloed hebben gewisseld en
samen gezworen hebben nimmer belasting te betalen (en vervolgens toch dood
in een sloot werden aangetroffen; flauw hoor),

Wat weet jij, wat ik niet weet, hebben we een elegast, of is Karel in de aap
gelogeerd, of te wel ge=elegeerd?

Groet,

Tjerk, of na de sprong van Sappho ook als Outis geeindigd?