drs. W.E. van de Griendt (Universiteit Twente, faculteit W.E.vandeGriendt at UTWENTE.NL
Fri Mar 12 14:04:00 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste AO,

heb je al eens in het BW gezocht naar de artikelen die betrekking hebben op
een revolutionaire raad? Mocht je ze gezien hebben, hou ik me van harte
aanbevolen om ze eens te bekijken. Dat zou namelijk wel eens vervelende
consequenties voor mijn onderzoek kunnen hebben.
Mochten de artikelen niet bestaan, hoe wil je dan in godsnaam in rechte
optreden?
Juist jouw voorbeeld lijkt me uitermate geschikt voor een stichting, want
dat is een doel wat buiten een groep van mensen staat (of iets probeert te
doen voor die groep van mensen) en al helemaal geen betrekking heeft op een
vermogen dat iets wil doen.

Met vriendelijke groet,

Wim van de Griendt