overheid zal vroeg of laat moeten komen met aanpassingen in de wet

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Mar 5 16:24:57 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Mar 05, 2004 at 02:37:19PM +0100, fert 6565 wrote:

> "Namelijk daar waar men niet hoeft te betalen, net als nu, en heb je je
>  handhavingsprobleem weer terug."   . Mistbankje?
> Antwoord: Dat maakt niet meer uit , de directe relatie tussen een download
> en een betaling is er niet.
> Je betaalt op een andere manier. Begrijp je ?

Beste Louis,

Nee, sorry, dan geloof ik niet dat ik je voorstel begrijp. Je stelt dus
dat er geen  relatie tussen een download en een betaling is maar stelt
bovendien "jij gebruikt content niet op illegale wijze dan betaal je ook
niets" waarmee je lijkt me ook de algemene afdracht (via providerkosten)
op basis van het hebben van een datalink (downloadbelasting) uitsluit. Er
is dus nog een tussenvorm?

Wellicht nog eenmaal in Jip-en-Janneke taal? :-)

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |