failliet...

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Jun 13 15:10:17 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid Oto wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Inderdaad Tjerk, van de curator mogen we nog
> even doorwerken op koste van de technisch failliete
> boedel.

De curator laat zich bijstaan door deskundige(n) op het
terrein?

De overheid een goed zicht op de oorzaken?

Een beetje kennisland wil natuurlijk weten waardoor zoiets
komt, neem ik aan. Voorkomt dat door 'onnodige fouten' van
een innovatief bedrijf zijn deuren moet sluiten.

 > Er zit mogelijk nog een doorstart in, hetzij
> door overname, hetzij door het "wegwerken" van
> overtollig personeel.

In dit kennisland wordt dat een fluitje van een cent
natuurlijk. Welke argumentne pleiten voor overname, en welke
voor "wegwerken" van overtollig personeel?

 > Ik zal jullie de details besparen,
> er zit een luchtje aan. Wordt vervolgd.....

Oeps ...

> Merci Henk, zoiets vraagt tijd voor verwerking. Ik ben
> echter inmiddels gehard in deze.

Maar 'de dobbelstenen nog niet echt geworpen' als ik je
verhaal goed begrijp.

Of zie je waar het (bedrijf) op 'natuurlijke' wijze wel tot
een eind 'moest' komen?

Henk Elegeert