Schaamteloze vertoning tante Trix

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Jun 13 14:38:00 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik zag dat deze week vol anti-democratische waanzin en oorlogsgeweld
>  passend werd afgesloten met een schaamteloze vertoning van de majes-
>  teit die aan de zijde van boef Zorreguieta schijnheilig vroom zat te
>  wezen. Hoe komt dat mens erop..!
>
>  Maar het geeft mooi weer waar we aan toe zijn met Obersturmbannfuhrer
>  Balkenende en diens perfide normen en waarden.

Het verschil is in elk geval dat Kok het lastige thema niet
uit de weg ging en het (maatschappelijk) debat mogelijk maakte.

Balkenende ontloopt zelfs die/zijn verantwoordelijkheid.

Bovendien ik kan me geen toestemming herinneren van de
Tweede Kamer voor zijn (Zorreguieta) komst nu. Meen me te
herinneren dat Kok destijds uitdrukkelijk van mening was,
dat het (een overkomst van Zorreguieta) van geval tot geval
bekeken en beoordeeld diende te worden.

Of vergis ik me nu?

Henk Elegeert