Uitnodiging !!!

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Jun 13 14:20:30 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dank voor de uitnodiging

Graag gedaan.

 >  maar die had ik al eerder gekregen gelukkig,

Mijn uitnodiging toch niet? ;)

> Gelukkig ja, want er zijn hier in Limburg nogal wat mensen die niet mogen
> meedoen aan de verkiezingen omdat er fouten in de administratie blijken te
> zitten.

Ik dacht, 'Nou, die zullen wel allemaal CDA stemmen'. Maar,
nee, PvdA wint daar !!

> Maar ik zal er zeer dankbaar gebruik van maken vandaag en ga zeker stemmen,

Kijk, zo ken ik je weer. ;)

Wat doet dat Europa nu eigenlijk voor die regio
(Noord-Limburg)?

> Uiteraard niet op D66,

Omdat deze club de vrijheid van mensen om zich te verenigen
en aldus lagere kosten kan realiseren niet (meer) wenst te
ondersteunen?

 > maar dat terzijde.

Ik hoorde dat Noord-Limburg het (tijdelijk?) weer erg goed
doet economisch, sinds ze werknemers (nu nog) uit polen
(straks uit roemenie -schijnen nog goedkoper te zijn-)
kunnen aantrekken. Daar hebben de werknemers/werklozen uit
Noord-Limburg natuurlijk niet zoveel aan, want daar zit mams
met de kinderen thuis niet echt te wachten tot je al
werkende tot de bedelstaf moet gaan behoren. Want, die
lagere lonen (concurrentie positie/maatregelen van aso
kabinet) helpen hen daar natuurlijk niet aan een bewoonbaar
huis en/of een leefbaar leven in dit land.

Het is toch onbegrijpelijk dat die lui(noord-limbo's) daar
niet ook gewoon in sloppenwijken willen gaan wonen, wel? Of
ken jij een beter woord voor overvolle campings? :)

Henk Elegeert