Brinkhorst info spoeddebat

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Jun 9 10:37:19 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<-----Original Message----->
From: Henk Elegeert
> Ja, ik begrijp best dat ze allemaal Bill Gates achterna
> willen, maar dat zal in de toekomst wel eenmalig blijken.

Eenmalig? Bijna alle grote bedrijven zijn ontstaan uit start-up
bedrijven, zeker in de ICT.

> Je idee verkopen Mark, en dat is inderdaad wat lastiger.

Alsof dat niet hoeft als je een patent hebt aangevraagd....

> Of wachten (met het risico) op het geschikte moment ... :)

Risicomijdend gedrag van ondernemers, yep, lijkt me gewenst voor de
ontwikkeling van een gezonde kenniseconomie.....

Mark Giebels

(D66 at nic.surfnet.nl).
Aanmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het
Afmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het