LibDems winnen wegens Irak

Hein WvM heinwvm at CHELLO.NL
Tue Jul 20 20:14:16 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:15 20-07-2004 +0200, Erik van den Muijzenberg wrote:

>collegae

COLLEEGEE!! Collegee. Weet u wel: collegee, zoals spoetnik, kresj, psigiese ongesteldheid. maar deze subtiliteiten zijn niet aan uw verengde bewustzijn besteed.

>Kortom, net als met je onbewezen geblaat over Servië,

Mijn geblaat is absoluut niet onbewezen. Dat ik geblaat heb, althans in de ogen van enkele verdoolde geesten, is zelfs te bewijzen. Want wie zegt dat ik blaat? Juist ja, een stalker uit Amsterdam. En het simpele feit dat híj ,meent dat ik blaat, bewijst dat ik in de ogen van uiemand blaat, en daarmee is het geblaat niet onbewezen.
U bedoelt waarschijnlijk dat u vindt dat ik dingen zeggen zonder in uw ogen adequate bewijsvoering. Zegt u dat dan ook, in stede van wat blaten.

>en je onbewezen geblaat over Aznar,

Idem, zie boven. U bedoelt waarschijnlijk dat u het onuistaanbaar vindt dat ik op het juiste moment de juiste politieke analyses weet te maken, hetgeen in dit land van meewaaiers en opportunisten inderdaad tot ergernissen van schoothonden en andere huisdieren kan leiden. Dat de bombardementen op Servié een oorlogsmisdaad waren is reeds doorgedrongen tot de top van de VN, en dat Aznar de zaak belazerde direct nadat de treinen waren geëxplodeerd is inmiddels....inderdaad, bewezen.

>blaat je geheel
>onbewezen weer wat af Hein.

Ik kan bewijzen dat ik blaat, dus wat blaat u nou?

>In ieder geval dekt de vlag je lading weer eens niet.

Ja, het was vandaag heerlijk rustig op Zandvoort. (Als u niets te melden hebt, onthoud u dan van dit soort lege spuugsels)

>Onjuist. Ook een autochtoon kan Sikh zijn.

Ja, in de Punjab. Niet in Engeland. Het Sikh geloof stamt uit Noord India (zie mijn artiklel in HP/De Tijd) , en een in Engeland wonende Sikh is dus per definitie allochtoon.

>(Als Cornelis Heule, die momenteel in de Punjab schijnt te
>wonen, weer terugkeert naar Nederland, is hij zowel autochtoon
>als Sikh.)

Ja en u bent een glas limonade.

>Citaat: "Een Sikh is iemand die gelooft in één universele god
>en de leer van de Tien Guru's (docenten); die is samengebracht
>in de Sri Guru Granth Sahib (= the Sikh spirituele geschrift)."
>http://www.sikhs.nl/Main/Sikhism/Introduction_nl.htm

Mijn artikel is veel beter. Maar hoe het ook zij, u lult.

>M.a.w. de nationaliteit doet er helemaal niet toe.

Het kan zijn dat een autochtone Brit zich bekeert tot het uit de Punjab stammende Sikh geloof. Zo iemand kan echter niet Singh (=Leeuw) heten.

>Spirits.

Sprits.