Snoeivoorstel

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Jul 2 07:36:40 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert,

bij 1. De VUT is betaald door ieder sinds een dikke 20 jaar, dus ook door
de huidige vutters. Dat de VUt niet werkte tbv werkgelegenheid jongeren
klopt verder als een bus. Dat bleek al na twee jaar toen. Die VUT was toen
al een onding wat dit betreft.

bij 2. Godzijdank krijg ik van je op het punt van de staatsschuld gelijk,
maar je vervalt weer in de molensteen-metafoor. Probeer nou es als fractie
de schuld op je te nemen dat je in tijden van hoogconjunctuur niet meer aan
het aflossen hebt gedacht. In bij laagcvonjunctuur dien je neoKeynesiaans
te reageren.

bij 3. Een compleet onzinnige redenering: "oudere generatie progressief ten
koste van de jongere". Lees jezelf nog eens na - als je zoiets in het
parlement beweert, komen ze niet meer bij, de jonkies daar in ieder geval.
Je jacht op de oudjes lijkt een beetje op terreur - een tegen elkaar
uitspelen van generaties. De goede oude Romeinen spraken al van Divide Et
Impera, verdeel-en-heers.

Bert, denk weer een beetje liberaal, althans normaal!

Je links-liberale en sociale,

Henk Vreekamp, Utrecht