gemeentepolitiek en OZB

Marcèl van Dalen m.dalen10 at CHELLO.NL
Fri Jul 2 08:38:34 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ger,
En wellicht, beste Ger,
werden de voorzieningen in de buurgemeenten als gevolg van de OZB-verhoging
van een uitstekend niveau.
En was de OZB voor de verhoging zeer laag in vergelijking met je eigen
gemeente.
Kortom, een vergelijking maken kan louter als alle informatie voorhanden is.
Nogmaals, het afschaffen van het gebruikersdeel van de OZB holt de lokale
democratische financiele beleidsruimte uit.
Met vriendelijke groet,
Marcèl van Dalen