gemeentepolitiek en OZB

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sat Jul 3 07:07:30 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marcel (zonder accent!)

Ik wed een pond suikerklontjes dat jij door een gemeente gemainteneerd
wordt, of jou onderstaande bemerking getuigd van jeugdige overmoed...
Dit is zeker niet ad hominem bedoeld maar het onderstaande "zo simpel helder
en transparant is dat" klinkt als de soort arrogante kortzichtigheid die
dikwijls gevonden wordt in gemeentelijke ambtenarij.

lennie geen lid van de welzijnscommissie

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/