Geen terugkeer naar steriele "roeptoeter-diplomatie" tussen D 66 e n PvdA

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Jan 14 18:27:22 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 17:01 14/01/2004 +0100, Aris B. wrote:

>Om met de leukste Amerikaanse oppositiebeweging te spreken "stop bitching
>and bullshitting and MOVE ON!"

NRC vandaag gelezen, Bernard? De eerste van der Laan werd gedropt door de partijleiding vanuit Brussel (herinner je je de reuzeposters nog, op een congres waar wij -andere kandidaten- niet meer dan a4-tje mochten gebruiken in een apart, schaars bezocht zaaltje...?). De tweede van der Laan, in haar post gepusht door vrind De Graaf, benoemt haar vriendin Sorgdrager vanuit een achterkamertje, met uitsluiting van andere kandidaten. Is dit bitching? Is dit bullshitting? Word wakker, Bernard, en zie dat onze partij al jaren geleden door een vrindenclub uit Nijmegen, Leiden en BiZA is overgenomen.

Ik begin me vreselijk kwaad te maken, vooral omdat de mensen die WEL hun bek hiertegen durven open te trekken stelselmatig naar de zijlijn worden geschoven.