Gemeente Amsterdam knoeit met waarde huis: gerechtshof & kadaster

Tue Jan 13 18:41:48 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Marc,

Heb net m'n repliek/pleitnota voor je teruggevonden en zag dat ik wel heel
erg was :) Was ik maar advocaat geworden :) Het ergste van alle oplichting
was toch wel hoe de gemeente inderdaad een rijtjeswoning in een volle
stadswijk vergeleek met 3 villa's en luxe woningen in landelijk
buitengebied. Dat ze er steeds weer mee wegkomen is toch wonderlijk in een
land dat zich een rechtsstaat en democratie acht.

Zodra je me weer belt regelen we hoe je e.e.a.tot je beschikking krijgt om
ook de andere punten waar de gemeente marchandeert te kunnen benutten. Wees
bemoedigd dat de rechter die ik had me al tijdens de zitting op alle punten
gelijk gaf na wederhoor van de gemeente uiteraard.

Fritz