een paar reacties...

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Jan 13 18:36:15 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 13:40 13/01/2004 +0100, Bert Bakker wrote:

>Maar hier wil Thom graag dat een oppositiepartij vóór
>een wetsvoorstel stemt, en dan is het helemaal niet onlogisch dat hij daar
>eens over spreekt met de betrokken fractie.

Prima, maar zo'n gesprek kan ook *open* gevoerd worden. Het is nu de tweede keer dat Thom de schijn opwekt deals te sluiten (de eerste keer was rond het nieuwe kabinet, met VVD en CDA, ook tègen PvdA gericht: wat is er aan de hand met Thom en de PvdA?). Steeds wordt het ontkend, maar de schijn wordt blijkbaar gewekt. Zoals ook de schijn is gewekt dat Thom zijn "club" (Nijmegen, Leiden, Min van BiZa etc) aan banen helpt. Er wordt over gemord in de achterban, en dat gemor vang ik op, maar wie durft de keizer naakt te noemen? (Je moet tenslotte aan je carriere denken, nietwaar... Welnu, ik heb daar maling aan.).