Gemeente Amsterdam knoeit met waarde huis: meer oplichting

Sun Jan 11 22:28:38 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Update 1001...

Eerder meldde ik dat de gemeente in haar verweer voor de rechter plotse-
ling een geheel andere woning opvoert in een peperduur complex bij mij
in de buurt.

Zojuist heb ik de bewoonster van die woning aan de telefoon gehad. Zij
meldde mij het volgende.

 * De oppervlakte van haar woning is geen 73 m^2 (zoals de gemeente be-
   weert) maar 95 m^2.
 * Op de foto die de gemeente van 'haar huis' gemaakt heeft, staat inder-
   daad haar woning niet.
 * Bij haar woning heeft ze tevens een parkeergarage gekocht die alleen
   al de helft waard is van mijn woning.

M'n brief aan het gerechtshof met de repliek is inmiddels af. Ik heb
hem hier en daar laten lezen en mensen vinden dat hij heel goed is.

Dus dit is het wel zo'n beetje...