Gemeente Amsterdam knoeit met waarde huis: berekening

Olav Lavell olavell at XS4ALL.NL
Wed Jan 7 20:30:05 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op wo 07-01-2004, om 19:33 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks:

>  Volgende update...
>
>  Vandaag ben ik naar de stadhuisbibliotheek van de gemeente Amsterdam ge-
>  gaan om daar in oude jaarboeken de waardestijging van woningen in Amster-
>  dam Oud-West op te zoeken.
>
>  De werkwijze en de resultaten...

[knip]

Dr. Fluks is goed bezig!  :)

Marc, vergeet je niet, als je straks voor de rechter staat met de
gemeente, om te eisen dat die gemeente ook echt alle heffingen zal
narekenen volgens een methode en met gegevens die wèl deugen? En aan
iedereen die er tot nu toe is ingestonken, het teveel betaalde zal
restitueren? Volgens mij is er best kans dat een rechter dat zou
honoreren.

Dat is dan net het verschil tussen een gevecht winnen, en je
tegenstander ook werkelijk volledig afmaken. M.a.w. 1-0 of 2-0 is niet
genoeg, ga voor 16-0!

Succes daarmee. En je updates op de lijst zijn w.m.b. zeer welkom.
Binnenkort kom je er ook mee in de krant neem ik aan?

--
Met vriendelijke groet,
Olav.